استراتژی ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، استفاده از ظرفیت اکوسیستم نوآوری کشور در راستای توسعه اکوسیستم دیجیتال است. ایرانسل با ارائه خدمات دیجیتال و اشتراکگذاری زیرساختهای اپراتوری، نقش توانمندساز کسبو کارهای دیجیتال را برای خود تثبیت کرده است و در راستای توسعه خدمات دیجیتال ضمن اعلام آمادگی نسبت به سرمایهگذاری و همکاری با استارتاپها، آماده است با کمک دانش بومی موجود و استفاده از ظرفیتهای نوآوری کشور، گامی موثر در راستای شکلگیری اکوسیستم دیجیتال در کشور بردارد.
با توجه به ظرفیتها و برنامه استراتژیک تدوین شده، حوزههای مرتبط با بازارهای مالی، بیمه، سلامت و سبک زندگی، آموزش، کودک، محتوا و خدمات خلاق در زمره اولویتهای اصلی سرمایهگذاری ایرانسل قرار دارند. البته ایرانسل علاوه بر اولویتهای مطرحشده، پذیرای تمامی خدمات و فناوریهای نوآورانه و جدید استارتاپهای کشور خواهد بود.
سرمایهگذاری نقدی و غیرنقدی شامل تبلیغات، خدمات ابری، اطلاعات اپراتوری، پلتفرمهای محتوایی و زیرساختهای اپراتوری از جمله خدمات حمایتی ایرانسل از استارتاپها شمرده میشود.